Schaamteloosheid troef bij Telenet, vaste klanten alweer de dupe

Schaamteloosheid troef bij Telenet, vaste klanten alweer de dupe

SHARE

De schaamteloosheid viert dezer dagen hoogtij bij Telenet. Zowat een maand geleden kondigde men al aan de prijzen sterk te zullen verhogen. Bestaande klanten zouden zo’n 5% extra abonnementsprijs moeten betalen en ook films huren werd 20% duurder.

Nu, amper een maand later, krijgen bestaande klanten opnieuw een koude douche van het kabelbedrijf. Telenet kondigt grootschalig aan “er nog een schepje bovenop te doen”, we mogen dat nogal letterlijk nemen.

Tijdens de ‘solden bij Telenet’ worden vaste klanten, opnieuw op de traditioneel arrogante wijze, aan de kant geschoven. Jarenlange klanten zijn nog net goed genoeg om hun facturen te betalen.

Een nieuwe Whop klant zal zo’n 15% minder betalen in 2015 dan een bestaande Whop klant. Moeten we dat dan allemaal maar normaal vinden? Hoe kan Telenet nog duidelijker maken dat het lak heeft aan haar trouwe klanten?

Het wordt in ieder geval hoog tijd dat Telenet rekening houdt met de klanten dat het nu al heeft. Anders zal het in 2015 veel klanten zien vertrekken. Veel van de actievoerders en medestanders zijn al jaren klant en zijn de aanhoudende minachting meer dan beu.

We kijken alvast vol ongeduld uit naar de voorstellen die Proximus, Scarlet en TV-Vlaanderen voor de deelnemers aan de groepsofferte via www.groepsofferte.be

Laat je stem horen en teken de petitie tegen de prijsverhoging.

Wil je je ongenoegen duidelijk maken aan het management van Telenet? Stuur dan een mail naar management@staff.telenet.be. Deel ervaringen op sociale media om elkaar te helpen.