Stem over oplossing die Telenet voorstelt en bepaal wat verder gebeurt

Stem over oplossing die Telenet voorstelt en bepaal wat verder gebeurt

SHARE

Na intensief overleg met Telenet de laatste weken, vind je hieronder het uiterste ‘voorstel tot oplossing’ waartoe Telenet (voorlopig) bereid werd gevonden. Via het formulier onderaan kan je ook anoniem een reactie schrijven aan het management van Telenet.

Geef via de poll aan wat je vindt van hun voorgestelde oplossing en geef aan wat jij wil dat er nu verder gebeurt. Wil je concreet meehelpen om de acties verder te zetten?
Stuur dan een e-mail naar info@iklaatmenietpluimen.be.


HET LETTERLIJKE VOORSTEL VAN TELENET:

Dit zijn de initiatieven waartoe Telenet bereid is:

  • => Telenet wil klanten individueel helpen om het meest geschikte tariefplan te kiezen, ook als het goedkoper is voor de klant.  Enkele voorbeelden:
    • – klanten die momenteel nog op oude tariefplannen zitten zoals Expressnet kunnen een voordeel doen als ze naar een recenter product overschakelen.
    • – Ben je eerder een klein gezin dat weinig gebruikt maakt van internet, dan ben je beter af met een Whop.
  • => Sinds september 2014 doet Telenet gratis en proactief check-ups van Telenet-installaties bij klanten thuis. Daarbij wordt het Wifi-bereik gecheckt, de modem, de decoder voor digitale tv,… Op die manier zorgt Telenet ervoor dat ieders installatie up to date en optimaal is en dat de klant van alle productmogelijkheden kan genieten. Telenet gaat extra mensen aanwerven om het aantal check ups op te voeren.
  • => Telenet zal actiever communiceren over een aantal apps waarmee je ook daadwerkelijk kan besparen:
    • o   via Wi-free surf je ook buitenshuis gratis op het internet, zodat je bespaart op je mobiele factuur
    • o   via de Yelo Play app – die in elk internet en dtv pakket inbegrepen is – kijk je altijd en overal gratis televisie, op je verschillende toestellen
    • o   via Triiing bel je met je gsm over het internet, zodat je ook op het mobiele bellen bespaart

Wil je graag met Telenet contact opnemen rond deze initiatieven of je diensten, vul dan het formulier in via deze link. Telenet zal je dan binnen de 2 weken contacteren.

Telenet wil continu met haar klanten bekijken hoe ze de producten en diensten nog kunnen verbeteren. Hiervoor hebben ze een Talk to Telenet forum opgericht. Dit forum wordt gebruikt om bepaalde zaken over de producten en diensten van Telenet te bevragen alvorens ze op de markt komen of de houding van klanten ten overstaan van bepaalde activiteiten te onderzoeken. Wil jij als kritische klant graag af en toe een online bevraging invullen en zo meebouwen aan een beter Telenet, dan kan je een mailtje sturen naar Telenet_onderzoek@ipsos-online.com.

 

Je mening delen met het management van Telenet kan anoniem via dit formulier.

 

Wil je helpen om de acties op te voeren na alle pogingen tot dialoog of kan je op een andere manier bijdragen aan de acties tegen de prijsverhoging? Stuur gerust een e-mail naar info@iklaatmenietpluimen.be